Wanneer u uw bedrijf online promoot, raakt u gemakkelijk depressief door het SEO-spel (zoekmachineoptimalisatie). Het is belangrijk om dingen altijd op hun plaats te houden. Laten we dus eens kijken naar het SEO-“spel” met jouw ogen binnen de coach, Mike Ditka.
Wat ervoor zorgt dat de nichesite andere local seo agency willekeurige sites met slechts een paar pagina’s over uw onderwerp zal verslaan, kan de natuurlijke reden zijn dat we voor de hele site voor belangrijke zoekwoorden en gerelateerde zoekwoorden gaan. De URL’s van 12 van de 15 ideale Google-resultaten voor ‘ford bronco’ bevatten bijvoorbeeld de term ‘bronco’. Ze inspireren hebben ‘bronco’ in hun title-tags.
Soms zijn de webmasters meestal erg succesvol met het beroemd worden van SEO. Dit kan gebeuren door plotseling miljonair te worden of door hun website aan een enorm bedrijf te verkopen. Nadat deze mensen bekend zijn geworden, promoten anderen strategieën die goed voor hen zijn, maar niet voor anderen. De tactieken die één persoon succes opleveren, werken voor veel mensen goed. Mensen zijn verschillend en zullen dingen op verschillende manieren moeten bereiken. Tegelijkertijd zijn er twee dingen die u succes kunnen opleveren met Seo sem. Deze twee dingen zijn links en inhoud.
Het is absoluut noodzakelijk om enkele belangrijke vragen te beantwoorden. Is dat eigenlijk uw lezerspubliek? Hoe gaat u succes meten: is dit meer verkeer naar uw site of is het meer omzet? Hoe duidelijker het cruciale punt voor deze vragen, hoe duidelijker en gelukkiger uw SEO-campagne kan zijn. Voor Joe Schmo House Painting kan de doelstelling van “meer bellen naar het 1-800-nummer dat resulteert in projecten” een beter doel zijn dan het genereren van verkeer naar de locatie. Maar een nog beter doel zou zijn “meer mobiele telefoontjes naar ons 1-800-nummer die leiden naar projecten waarbij gebruik wordt gemaakt van onze speciale textuurafwerkingen”. Hoe specifieker het zeker kan zijn, des te gemakkelijker het zal zijn kwalificatie te identificeren en te targeten.
Nog andere klanten hebben ons vermogen om hun websites te optimaliseren beperkt met dit soort beperkingen. Verander dit niet, ik kan dat niet veranderen. Er is altijd een ‘goede’ reden, maar als je handen gebonden zijn, kun je alleen een significante bijdrage leveren.
Vergroot uw geloofwaardigheid Door gebruik te maken van de juiste training en talent, zal uw klant u simpelweg als briljant beschouwen. Dit is simpelweg niet omdat een persoon ECHT briljant is, maar het is jouw beslissing. zorg voor de zaken van uw klant alsof u gepersonaliseerd bent. Als uw klant volhoudt dat hij of zij misschien wel de beste webmarketeer en SEO ter wereld heeft, waarom zou hij dan hun zeepbel laten barsten? Je laat ze bloeien en ze zorgen ervoor dat je wijs wordt.
Onpage SEO – Onpage-optimalisatie was de belangrijkste SEO-techniek die vóór 2001 beschikbaar was. Tegenwoordig heeft het niet meer hetzelfde doorslaggevende onderdeel als vroeger. Het is echter nog steeds erg handig om standaard onpage om beurten te versturen. Zorg ervoor dat uw gerichte zoekwoorden uw markttitel, de kop en de voettekst bevatten. Zorg ervoor dat u altijd wat nieuwe inhoud op zijn of haar pagina’s plaatst die mogelijk specifiek moet worden geoptimaliseerd. Voorzie deze minimaal van een RSS-feed. Maar het allerbelangrijkste: zorg ervoor dat de SEO op de pagina de inhoud niet overschaduwt en ervoor zorgt dat een site er minder interessant uitziet.
Scan een back-up via deze specifieke. Merkt u daar ergens verkeer? Ja, er is een website voor de blogpagina van Rand Fishkin. Ik ken Rand niet. Hij vroeg me niet om verkeer naar zijn blog, ik vind het nu pas erg nuttig en heb een van zijn ideeën in mijn artikel gebruikt. Weet je wat? Als je daarheen gaat, wed ik dat je zult beseffen dat het ook erg nuttig is. Je zult zijn website waarschijnlijk een paar keer bezoeken. Als u een website, een blog of prikborden heeft. forums, ben ik er vrij zeker van dat u een verwijzing kunt maken (“linken” in de huidige internetwereld) naar iets op zijn site. Merk nu de geweldige webpagina op die boven de rest van de zoekmachinerangschikking moet staan?